Vraag vanuit ZorgNed: Interesse in routeren van een hulpvraag naar een werkgebied

Avatar afbeelding
Mrt 01, 2024
Bianca Brals-Oomkens medewerker schreef
In ZorgNed kunnen er werkgebieden worden ingericht bij Beheer > Systeembeheer > Werkgebieden en Werkgebied postcodereeksen. Deze inrichting wordt momenteel gebruikt voor de afspraken functionaliteit.

De volgende wens is door een klant geuit en wij horen graag of andere klanten hier ook belang bij hebben.

De betreffende wens: De mogelijkheid dat een aangemaakte hulpvraag die via een formulier/zaaksysteem binnenkomt, op basis van het adres van de cliënt aan het bijbehorende werkgebied wordt gekoppeld. Vervolgens wordt de eerste actie uit het proces bij de fictieve medewerker (werkbak) “Medewerker [NAAM WERKGEBIED]” in behandeling geplaatst. De medewerker(s) die vervolgens het werk moeten verdelen kunnen deze op basis van het werkgebied makkelijker aan een geschikte medewerker koppelen.

Wij horen graag of jullie belang hebben bij deze functionaliteit?

Met vriendelijke groet,
Bianca Brals-Oomkens (ZorgNed)
2 Antwoorden
Mei 30, 2024
Jurgen Clarijs schreef
Geen belang voor ons .Wij gebruiken formulier/zaaksysteem nog niet.
Avatar afbeelding
Aug 22 (9 maanden geleden)
Functioneel Beheer ZorgNed Rijswijk schreef
In Rijswijk hebben wij de werkgebieden ingericht op basis van de postcode-cijfers. Wij geven dan per medewerker aan voor welke werkgebieden zij beschikbaar zijn. Bijvoorbeeld medewerkers die geen auto hebben krijgen niet de werkgebieden die te ver weg liggen. Zij krijgen dan meer de werkgebieden op fietsafstand. Via de Planmodule zal bij het boeken van een huisbezoek dus alleen de medewerkers zichtbaar zijn, die gekoppeld zijn aan dat werkgebied.
Mvg Michiel Cornelissen