Hoi Anita,
Bij ons gaan deze vanzelf naar geannuleerd na een x aantal dagen. Dit komt (volgens mij) doordat wij in de algemene instellingen onder het onderdeel "levering" bij "Levering automatisch annuleren" het vinkje aan hebben staan en bij de twee velden hieronder een aantal dagen hebben ingevuld.
Mogelijk is dit bij jullie niet aangevinkt?
Bij ons wordt 180 dagen na de laatste mutatie de levering automatisch geannuleerd en 0 dagen na verlopen geldigheid.
Ik heb hier aanvullend zelf ook nog een vraag over, namelijk in hetzelfde stukje van de instellingen kun je ook inrichten of de levering automatisch beëindigd wordt en na hoeveel dagen. Wij hebben hier in beide situaties 0 dagen staan. Onze regiogemeenten hebben hier 45 of 100 dagen staan.
Ik loop er tegenaan dat bij ons de levering in de nacht na de einde geldigheid de status "beëindigd" krijgt en als dan daarna de zorgaanbieder een 307 stuurt levert die een retourfout op (9019: Het regiebericht kan niet gekoppeld worden aan een toewijzing.)
Is het dan beter om hier niet 0 dagen in te vullen maar wat langer zodat de zorgaanbieder de tijd krijgt om een 307 te sturen? @Zorgned, hebben jullie hier advies voor wat bij deze velden qua aantal dagen verstandig is om in te vullen?
Dank vast, groeten, Hanneke Roelofs (Wijk bij Duurstede)